Ο Ολυμπιακός,η ΤΣΣΚΑ Μόσχας ή η Μάλαγα θα κατακτήσουν το βραβείο μάρκετινγκ της Euroleague για την αγωνιστική σεζόν 2011-12.Τα αποτελέσματα θα ανακοινωθούν την Πέμπτη,5 Ιουλίου του 2012.
Για το μάρκετινγκ του Ολυμπιακού,αναφέρεται στην επίσημη ιστοσελίδα της Ευρωλίγκας ότι έπρεπε να πείσει τον κόσμο ότι η ομάδα θα είχε μία πετυχημένη σεζόν έστω κι αν ήταν άπειρη και νεανική.
"Όλοι για έναν,ένας για όλους,όλοι για τον Ολυμπιακό",ήταν η καμπάνια που δημιουργήθηκε από τον Ολυμπιακό και είχε μεγάλη επιτυχία,όπως αναφέρεται στην Euroleague: "Επίσης ο Ολυμπιακός έκανε μεγάλες προσπάθειες για να βελτιώσει την εμπειρία των οπαδών στο ΣΕΦ και παίρνει μέρος στο πρόγραμμα ONE Team,βοηθώντας ένα ειδικό σχολείο".
Για το μάρκετινγκ του Ολυμπιακού,αναφέρεται στην επίσημη ιστοσελίδα της Ευρωλίγκας ότι έπρεπε να πείσει τον κόσμο ότι η ομάδα θα είχε μία πετυχημένη σεζόν έστω κι αν ήταν άπειρη και νεανική.
"Όλοι για έναν,ένας για όλους,όλοι για τον Ολυμπιακό",ήταν η καμπάνια που δημιουργήθηκε από τον Ολυμπιακό και είχε μεγάλη επιτυχία,όπως αναφέρεται στην Euroleague: "Επίσης ο Ολυμπιακός έκανε μεγάλες προσπάθειες για να βελτιώσει την εμπειρία των οπαδών στο ΣΕΦ και παίρνει μέρος στο πρόγραμμα ONE Team,βοηθώντας ένα ειδικό σχολείο".
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου